Voor herhaling vatbaar episode 4

Het begon in 2009, en zo kwam er ook één in 2010, vervolgens één in 2011 en zo mocht ik hem ook 2012 niet missen. Hij heet dan ook niet voor niets “voor herhaling vatbaar” …… die prachtige zeer gezellige webloggersloop in Uden georganiseerd door Tiny.
Met de trein naar Roosendaal om vervolgens bij Frank in de auto te stappen opweg naar Uden. Ruim op tijd voor de koffie met taart. Omkleden… korte broek. Blik in de kantine geworpen .. uhh toch maar een bijna lange broek. Ik wilde niet het witte schaap in korte broek zijn.  Hoewel achteraf gezien blote benen prima was geweest, zeker met de Herzog Compressie Tubes eronder. Met een groep van 18 lopers waaronder voor mij vele bekenden van de weblog maar ook van twitter, op pad o.a. door de bossen van Uden. Lees op het blog van Tiny over het prachtige parcours dat wij hebben gelopen. Kitty en ik waren de enige 2 dames in het gezelschap maar daar hebben we niets van gemerkt. Ach op één klein moment na,  dat ik niet genoeg had aan één boom om wat vocht kwijt te raken.
En net als de voorgaande jaren was het ook dit keer weer prima geregeld door Tiny. Een drinkpost op het 16 km punt, een heel relaxed tempo, droog weer met ook nog heel even een zonnetje en fotograaf Maurice die het allemaal heeft vastgelegd. Voor een sfeerimpressie … zie dus de foto’s van Maurice.
Ook na het lopen is er goed voor ons gezorgd. Onder één deksel zat een heerlijke vegetarische hap. Babbelbabbelblablabla…. het bleef gezellig maar.. tijd om naar huis te gaan. Lift Frank zette mij keurig af voor het station in Roosendaal en een uur later zat ik ik weer thuis op de bank. De dag is voobij gevlogen. Volgend jaar weer ?? Tuurlijk… zie de titel.
Dankzij het rustige tempo liep ik “makkelijk” en kom ik met de 31 km in Uden aan een weektotaal van 85 km… en dat is een mijlpaal voor mij. Op naar de marathon van Rotterdam.

8 gedachten over “Voor herhaling vatbaar episode 4

  1. Jammer dat ik na vorige jaar voor het eerst meegelopen te hebben deze heb moeten missen. Zoals te doen gebruikelijk was ook deze editie duidelijk zeer geslaagd.
    Jij gaat super op je weg naar Rotterdam. Dat gaat een feestje worden.

  2. Het is voor mij een beetje ver weg, toch maar ‘ns proberen er volgend jaar bij te zijn bij het lustrum na het lezen van jouw verhaal!

  3. volgend jaar de lustrum-editie; bestaat weinig twijfel over.
    wat een een prachtige loop en wat een heerlijke dag was het weer he.
    en, wat liep jij weer makkelijk zeg; hosternokke, toch of zoiets

Plaats een reactie