Weer lekker op dreef

Met mijn korte en lange been ben ik dankzij 1 inlegzool weer lekker op dreef:

Vrijdag 16 mei:
Wedstrijdje van 8 km bij Kaasboerderij Schellach gelopen. Ik kan het nog. Prima organisatie en de medaille was in de vorm van een stuk kruidenkaas ūüėČhttp://connect.garmin.com/modern/activity/500669107.
schellachloop

Zondag 18 mei:
Vandaag de 20 km door Brussel gelopen. Prachtig parcours langs de mooiste monumenten van de Stad Brussel maar vooral ook pittig met zijn tunnels en bruggen. Ik kreeg het startnummer van Marcel die helaas zelf niet kon lopen. Samen met Jaco en zijn MTB richting start. Om 10.00 uur was het behoorlijk warm om te lopen. Maar de organisatie was fantastisch, met 6 waterposten en een bananen/sinaasappelpost, veel support en muziek langs het parcours, 1 klein nadeel… ik was niet alleen , er liepen 40.200 hardlopers mee, dus zigzaggen en de laatste kilometer voor de finish in file richting de triomfboog van het Jubelpark (zie foto 2 de bewuste halve selffie ;-)) http://connect.garmin.com/modern/activity/501888841

medaille 20 km brussel brussel voor start

 

 

 

 

 

 

 

Zondag 25 mei:
Toen ik vanmorgen op pad ging voor een Lange Langzame Duurloop kwam ik hardloopmaatje Carola onverwachts tegen. We besloten om er samen een Gezellige Lange Langzame Duurloop richting kust van te maken #20km. Het was al behoorlijk warm en heerlijk zonnig. Dus bij thuiskomst het strandgarnituur gepakt en weer richting kust vertrokken per fiets maar nu om lekker te relaxen.
http://connect.garmin.com/modern/activity/506474755
Carola en ik

Zondag 8 juni:
Dagje rust … nadat ik op vrijdag de ZLM DON stadsloop van 7,5 km heb gelopen. Die overigens wel lekker ging in mijn Trendhomemiddelburg shirt. En erg gezellig was met de andere Trendhome dames- en heren. http://bit.ly/1p8XgyR. En dan nog geen hele dag later sta je in IJsselstein aan start voor een halve marathon. Hoe gek kun je het bedenken met 28 graden. De eerste 5 km ging nog wel lekker maar daarna … hosternokke wat een papbenen. Het tempo daalde en daalde. Lange drinkpauzes, veel dribbelwerk en tja eindelijk kwam daar de finish in zicht. Prima organisatie, veel drinkposten en¬†sproeiers voor wat verkoeling¬†in een mooie omgeving met een vlak parcours (ook al voelde het of ik constant aan het klimmen was ;-)). http://bit.ly/1jbUdhU. Na de finish voelde ik mij door de inspanning en warmte¬†een beetje “raar”, of in elk geval “raarder raar dan normaal” ;-).¬†De afterparty bij John en Ans, samen met Petra en Kitty was dan ook zeer welkom. Na de heerlijke vis van de BBQ en andere lekker hapjes voelde ik mij weer helemaal curlyisrunning. Op naar de PZC familieloop.
IJsselstein met Petra
Fotomoment met Petra die overigens een hele snelle 5 km liep… topper.

One thought on “Weer lekker op dreef

  1. Lekker dat het weer mag en kan allemaal…. hopen dat blessures tot de verleden tijd behoren. Ik blijf je volgen hoor!

    Groetjes,

    Dorothé

Geef een reactie

